2007-10-31

Shoppaholic

Så var man ca 350 kr fattigare.
Det är nog första gången på länge jag spenderar en sån summa på något annat än körlektioner.
Och jag vet, 300 kr är väl inte en "Åh herregud, nu jäklar har du slösat"-summa, men jag är som Joakim von Anka, fast utan fjädrar, och jag har på mig byxor. Oftast...

Anyhoo..

Var inne på Amazon.com idag. Tyckte det var dags att uppdatera min tecknarbokssamling. Så jag köpte
Allt som allt gick det på $55.41. Eller 349,31 kr enligt Forex.
Kommer om en vecka. Så emellan jobbsökandet kommer jag förhoppningsvis komma in i ett postarstim och lägga upp sketcher och övningar på bloggen.
Yay, tänker väl ni alla. Jag vet att ni gör det. Ni älskar ju mig.

Det är lite ironiskt att jag sa nej till en konsert som går på 200kr och samma dag shoppar böcker och film för 300 kr.
Men meh. Försöka förverkliga en dröm > BFMV-konsert, som jag inte tycker är så värst bra ändå.

Inga kommentarer: