2008-08-27

Moving on..

Dags att posta något lite muntrare...

Denne lille Hoffen har nu blivit bilägare.
Just det. Jag har min alldeles egna lilla bil. eller ja, om man kollar på pappret, så är det Kalle-göttes. Men det är bara för att försäkringspremien etc inte ska skjuta i höjden. Alla små kryphål är bra, eller hur?
Nåja, här är den lilla pärlan..

Hyundai Accent '00


Eller som jag sagt till en del polare; Jag har skaffat en svart flickvän nu. Hon är en jävla subba med talfel.

Vilket ganska logiskt översätts till en svart-metallic Hyundai Accent. En-00:a som enbart gått 7800 mil. Inte alltför pjåkigt. När farsgubben säger "Ska vi åka in och kolla lite innan de stänger?" ska man lyssna. No questions about it.

Just nu är den kvar på bilfirman, då de byter kamremmen, så jag kan inte glida runt i den och skrämma tanter och småbarn än.



Men helgen är alldeles runt hörnet...

2 kommentarer:

Captn sa...

I may not understand any of that, but the car sure is shiny!

Hoffe sa...

And that's all you need to know, really :P

That, and that it's mine, but I guess that's pretty obvious, no?