2007-08-21

Vilken härlig dag..

Denna dagen känns helt jäkla förstörd.

För drygt en månad sen fick jag hem papper på att jag hade kunskapsprov den 21e, så man har ju givetvis pluggat på som ett jäkla as...
Nu till det roliga;
Idag, samma dag jag var inställd på att ha det antagligen viktigaste provet i mitt liv, så väcker morsan mig klockan sju och frågar hur jag har läst på lappen.

Provdatumet är 2007-09-21.
Med andra ord tog jag fel på det med en hel månad. Go me.
det roligaste blir ju att man sagt till folk saker i stil med "nu den 21e har jag kunskapsprovet". Speciellt till de på Johnnys.
Så det blir väl till att ringa in och förklara det lilla misstaget jag gjorde. Jätteroligt. "tjena, jag är en idiot som misstar augusti för den 9e månaden."

Sen att man legat och vridit och vänt sig inatt och vaknat varje timme av nervositet gör det ju verkligen bättre.

Inga kommentarer: