2008-05-01

Ordbajsande..

Först och främst. Ta Rambo; First Blood och kombinera med remaken på Dawn of the dead samt I am Legend så har ni vad jag drömde inatt.

tydligen var jag någon naturmänniska med en hund och det var en väldans massa zombies i skogen. Väldigt korkade zombies med, för jag kunde visst ligga i en grön sovsäck en halvmeter framför dem och de upptäckte mig inte.
Sen kom The Hills have Eyes in i bilden med, när jag kom ut ur skogen ochin i ett litet öde samhälle med missfoster som även de gömde sig för zombierna.

I hus.

Mitt på ett stort öppet fält.

Skönt att drömmar inte måste vara logiska.

Och nu till det lite mer roligare;

Jag och Thomas Fels från Svenska SuperSerier har påbörjat ett samarbete. Han står för den större delen av manuset, och jag teckningarna.
Så om ni är intresserade av serier och amatörerier, så tycker jag ni ska hålla ögonen öppna.

Inga kommentarer: