2007-05-24

Porr på trean?

Så, natten till idag så skulle man lägga sig. givetvis var man inte trött, men till skillnad från en viss polare, så vill man inte vakna klockan halv fyra på eftermiddagen ;)

anyway.. så man slog på TVn lite. MacGuyver var på 5an. "Lika bra", tänkte man. Det är ju underhållande att se vad för ologiska saker han gör med sin fickkniv osv.
Men så vart det reklam. Så då zappade man lite, och vad möts man av på 3an?
En brud som filmar en annan som strippar.
Missuppfatta mig inte, jag tycker inte det är en dålig sak!
Hade det varit nån långfilm i stil med Color of Nights hade man förstått det. Men detta var en TV-serie, trots allt. L-word tror jag den hette.
Denna serie har väl gått på "primetime" eller vad det ska kallas, så jag vill ge en applåd till 3an som visar en TV-serie där det förekommer nakna bröst och brudar som hånglar lite då och då!
Mer serier som detta åt folket!

3 kommentarer:

Richard sa...

L-word är fan den porrigaste serien ever, me like.

Förresten... vaknade 17:10 idag ;P

Hoffe sa...

Dags att vända tillbaks dygnet kanske? ;)
Bättre att sitta och spela gitarr på dagen än natten ändå, eller?

Richard sa...

Måhända, men på dagarna kan jag inte smyga ut i korridoren i bara fillingar och olla/docka grannarnas dörrhandtag!

Eller... kan och kan...