2007-05-27

Sicken Mors dag...

Presenten var lyckad. Lilla mamsen gillade sin automatiska potatisskalare. Nu slapp man modifiera den gamla med en borrmaskin iaf (Ja, det bör gå).
sen åkte de in till stan och köpte en grästrimmer, för lite grövre gräs/buskar osv. Då lille pappsen ville ha en.
Och de som känner mig och har träffat min farsa, vet ju att han jämt ska vara "rolig" (på min bekostnad).
Så efter att ha spenderat större delen av dagen att försöka montera den (Jäkla Ikea-wannabesak.) så går han ut och ska trimma lite vid garaget.
Nog för att vi bor utanför målsryd, men bonnigare får man leta efter.
gummistövlar, arbetsbyxor, regnkappa, grön traktorkeps, hörselskydd samt skyddsglasögon utanpå.
Han hörde banne mig hemma på www.jag.se
speciellt när han skulle starta den och gjorde miner. Men han hade roligt iaf.
Tills trådarna gick av då han slog emot en sten eller något. Nu ser han på sport eller nåt. lawl.

detta är verkligen Maj's mest intressanta blogg, eller hur?

2 kommentarer:

Richard sa...

"sen åkte de in till stan och köpte en grästrimmer, för lite grövre gräs/buskar osv."

Aha, hon har inte rakat sig på länge då alltså?



Din farsa äger, säg inget annat. :) Han är rolig, pinsam, men rolig.

Hoffe sa...

O ja. min mamma är jättehårig. som King Kong, typ. Där har vi en hårig typ.

Nej, min farsa äger inte, han är bara jobbig. Fatta hur "roligt" det är att gå på stan med honom...