2007-09-13

Dagens i-landsproblem

Har ni bott under en sten och lyckats missa Heroes (som min kusin) så bör ni veta att följande text innehåller en del spoilers

Som en del bör veta, så har tv4 äntligen börjat visa Heroes på Onsdagar.
(Go tv4 för att de äntligen fick tummen ur och köpte in en riktigt bra serie)
Hursomhaver.. Min kusin är nu nere och hon sitter och glor på detta medans hon skvallarar med min kära mor.
Och hon ställer retoriska frågor. "Vad är hennes kraft då?" "Vilka är hennes riktiga föräldrar", osv.

Jag vill bara skrika ut att Nikki är helt jäkla psycho och är två personligheter i en varav den ena, Jessica, är stark som satan och har ett humör därefter!

och att Claire's farsa är Nathan och att hennes mor är en kvinnlig Human torch!

Men det gör jag inte. Nej, jag får vänta tills hon ser det. synd att det kommer ta ett bra tag innan sånt händer dock..

Inga kommentarer: