2007-09-26

En bra dag idag... typ

Idag kom två saker.

1) Ett brev från vägverket dök upp idag.
Uppkörningsdatum 2007-10-23
Och ja, jag har både dubbel- och trippelkollat denhär gången. Nu ska jag inte vakna upp samma dag jag tror jag har det och så få reda på att jag läst fel och det är en hel månad kvar.

Så nu blir det till att köra som attans farm tills dess.

2) Patch 2.2.0 (eller vilket jäkla nummer patchen har denna gången) släpptes idag. Vilket innebär att min Orc nu ser ut såhär:


Något som är ganska synd, då jag inte känner att spela en char på en server där jag inte känner en kotte.
Så det är nog dags att göra en Målsrydare igen (fick reda på att en av mina bästa vänner är precis som jag: han har 2 Warriors, troll female och gnome female, och har nu påbörjat en undead female); Levla upp en ny Orc warrior på den sevrer jag numer är på.

Men detta ska inte göras förräns min shaman är 70.
Varför?!?!? undrar ni?

Därför att Warrior är min absoluta favoritclass, och ska man vara en warrior ska man banne mig vara en Orc! (Eller tauren).

Over and out


Inga kommentarer: