2007-09-27

Påtal om mutanter...

Har geekat extra mycket idag.
3 marvel-filmer avverkade. (Lite spoilers om den tredje, så ni vet)
Doctor Strange - The Sorcerer Supreme - Helt ok animerad film i samma stil som The Ultimates (Om nu någon som läser detta mot all förmodan har sett the Ultimates)

The Invincible Iron Man - Även denna var helt ok. Lite väl cheesy tycker jag väl, men meh.

Fantastic Four - Rise of the Silver Surfer - Um, så Galaktus verkade vara ett moln? Silver Surfer var riktigt snyggt gjord, och i sin "kraftlösa" form så såg det ut som en kille i en snyggt gjord latexdräkt, vilket är ett plus med tanke på att han tydligen var helt och hållet animerad.)
Jag tänker i alla fall anta att Galaktus fanns inuti molnet. i slutet tyckte jag mig se ett ansikte där i kärnan, så man får väl se. Jävligt död är han nu i alla fall.

Rör inte min mutant nu, ok? (90-talsreferens, de som läst serier som Spidey bör fatta den)

Inga kommentarer: