2007-09-05

Vad i helvete?



Idag har jag fått 5 mail om det nya Lunarstorm för äldre (antar jag iaf): Facebook
Alla är från någon som tydligen lagt till mig i sin vännerlista.

Det som är riktigt intressant med det är ju då att jag inte har någon användare på denna sida.
Har jag blivitt utsatt för en komplott, precis som Bildt?

Någon som har roat sig lite och skapat en i mitt namn och med min mail som vill kliva fram och verka sådär cool?

Nu måste jag ju fan gå in på dendär skit-siten och försöka ta bort användaren.

Well played, anonyme person som roat sig.

Edit: Testade att gå in på Nylleboken. Har ingen användare, men tydligen kan man lägga till folk som vänner utan att de har användare. Intressant.
Dessutom känner jag nu igen namnet på killen. Han jobbade nog på NetonNet när jag var där. Antar att antalet vänner = status på skiten?

Inga kommentarer: